Avatar billede noodrem Nybegynder
27. januar 2008 - 19:46 Der er 2 kommentarer

Indkøbskurv - 1500 kr

Hej

Jeg står og skal bruge en fungerende indkøbskurv funktion der skal integreres i en allerede lavet hjemmeside.

Kurven skal have den funktion at man kan tilføje et produkt til kurven.

Kurven skal fungere på samme måde som denne på: www.krutter.dk

Samtidig skal der laves en funktion der gør at administratoren kan tilføje en række størrelser og farver der så vises i en dropdown menu (igen se krutter.dk)

betaling på 1500,- gives ved udført opgave hvor det virker med resten af siden.

Mvh.
Avatar billede pehory Nybegynder
28. januar 2008 - 11:56 #1
Kan man se den nuværende side? Den er vel kodet i php, og med alle varene liggende i en database?
Omfatter opgaven også programmering af bestillings-delen (når man er færdig med at fylde kurven), eller klarer du den selv?
Avatar billede nqhr Nybegynder
02. februar 2008 - 15:31 #2
Hej Noodrem, kontakt mig på nqhrdk@gmail.com.
så tager vi en snak om opgaven.
Mvh. Jesper Corfitz