Avatar billede boost Nybegynder
27. januar 2008 - 15:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket digitalkamera?

Hey, De har disse 2 digitalkamera på tilbud i bilka i næste uge, hvilket et af dem mener i er den bedste til prisen..?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=406184 - 699 kr.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389834 - 799 kr.
Avatar billede cjj Nybegynder
27. januar 2008 - 16:01 #1
Hej!
Digitalkameraer er en jungle uden lige.Skulle jeg råde dig til et køb er det Hp-kameraet til kr.799.Jeg har selv for ca.2 år siden købt et Hp-kamera (Photosmart E427 på 6 megapixels) og det virker altså bare hele tiden!Det har lavt strømforbrug (i modsætning til visse andre kameraer jeg har prøvet.De er faktisk stømmæssigt gået ned efter 10 billeder!)Lad være med at lade dig forblænde af de mange megapixels som andre udbydere tilbyder.Jeg har engang købt et digitalkamera i stort set kreditkortstørrelse på 16 megapixels.Det er ingenting værd,da det simpelthen er umuligt at holde kameraet roligt nok til bare at få et rimeligt billede.
Nå,tingene løb vist af med mig,men jeg er sikker på at du vil blive glad for Hp-kameraet til Kr.799.
Avatar billede richardjensen Seniormester
27. januar 2008 - 20:01 #2
Har du bemærket aldis tilbud med 'Traveler' ?
Avatar billede boost Nybegynder
02. februar 2008 - 19:39 #3
Valgte at købe dette kamera: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=376471

Smid et svar cjj...
Avatar billede cjj Nybegynder
03. februar 2008 - 03:21 #4
Fedt kamera.Håber du bliver rigtig glad for det.
Avatar billede boost Nybegynder
03. februar 2008 - 09:39 #5
Det var på tilbud i merlin til 899 kr.

Det tager rigtige gode billeder, kan kun anbefales...

cjj: Ville du have de 100 points..?
Avatar billede boost Nybegynder
16. maj 2008 - 22:49 #6
Jeg lukker så..