Avatar billede mikkelz Nybegynder
26. januar 2008 - 22:13 Der er 6 kommentarer

Computer vises på tv

Jeg kunne godt tænke mig at få billedet fra min computer over på min fladskærm men kan sgu ikke få det til at lade sig gøre!

Da jeg ikke har HDMI udgang på min pc har jeg købt et almindeligt skræmstik som passer bagpå min fladskærm. Ved indgangen står der "pc" på min fladskærm og når jeg sætter den til min bærbare så registerer fladskærmen at det er tilsluttet. Jeg vælger "pc" i menuen men skærmen er sort. Jeg har forsøgt med forskellige indstillinger på min bærbare, men det vil ikke fungere... Nogen som har erfaringer med det her? og evt. løsningsforslag?

På forhånd tak
Avatar billede enriko Nybegynder
26. januar 2008 - 22:19 #1
er du sikker på du ikke skal tryppe på Ctrl + F5 , der burde vist stå noget med CRT / lcd på en knap
Avatar billede mikkelz Nybegynder
26. januar 2008 - 22:21 #2
Jeg har en IBM computer... ctrl+f5 er bluetooth instillinger og trådløst net;)
Avatar billede enriko Nybegynder
26. januar 2008 - 22:38 #3
hehe ok jeg har en dell der virker med de knapper der:D

kig på tastarturerne og se om du kan finde den knap som kan aktiverer det
27. januar 2008 - 00:03 #4
Fn + F4 ??? (På min Compaq)
Avatar billede enriko Nybegynder
27. januar 2008 - 01:05 #5
prøv med Fn  +  F8
Avatar billede mikkelz Nybegynder
27. januar 2008 - 21:13 #6
Det virker ikke. Det har som sådan heller intet med det at gøre.. min computer registerer et samsung tv.. det vil bare ikke fungere!!