Avatar billede johnfm Nybegynder
26. januar 2008 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Play Station

Jeg tænker på at købe en Play Station 3
eller
MicrosoftX box 360 Elite

til mit barnebarn og har derfor et par spørgsmål:

1. Kan en dreng på 7 år klar at bruge en Play Station.

2. Hvilken af de to nævnte skal jeg købe, hvad er fordele og hvad er ulemper.

johnfm
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
26. januar 2008 - 16:57 #1
Jeg har 3 af slagsen (altså børn) til mindre årige som 5 - 10år mener jeg klart at Playstation er den eneste rigtige alene pga. spil genrene der hersker til PS.
Om det så lige skal være PS 3 er måske nok lidt unødvendigt.
Den største værdi der er nok mere blærerøvs effekten af at han sige i skolen at han har en PS3. Den effekt har også stor værdi i den årgang.

En PS2 med Rachet & Clank 2, Crash Bandicot"Crash of the Titans" el. lign. bør holde ham intenst beskæftiget en rum tid.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2008 - 20:24 #2
Vil også sige at PS3 er overkill - hvad ved han om grafik m.m. ;)

PS2 er perfekt - den kan jo også spille PS1 spil hvis man falder over sådan et. Med  PS3 (den der er på markedet pt (40 Gb) kan man ikke spille ps1 spil + nogle ps2 spil.
Avatar billede johnfm Nybegynder
27. januar 2008 - 12:42 #3
Tak for rådgivningen, det blev en Playstation 3
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2008 - 19:43 #4
Fint nok, men overkill og træls at han ikke kan spille de gamle PS2/PS1 spil ....