Avatar billede joegge Nybegynder
26. januar 2008 - 07:24 Der er 6 kommentarer

Langsom net

Har opstartet en ny puter med alt der skal i den af drivers og lign. Har nu fået langsom net der de fleste gange viser tekst i små firkanter og det ser ud som om den smider mig til kina, har prøvet snart alt form for virus scan og lign. nogen gode ideer.

På forhånd tak
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2008 - 07:42 #1
Hvis du havde netforbindelse under indstalationen så kan det være at det er en ommer.
Er SP2 og alle opdateringer indstaleret? Der ca. 90 stk.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2008 - 07:44 #2
Glemte lige, er det den rigtige grafik driver du har indstaleret?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2008 - 07:53 #3
Har du prøvet at genstarte internettet?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2008 - 08:11 #4
Ellers er der dette tilbage http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede joegge Nybegynder
29. januar 2008 - 21:03 #5
Hej silbidor.  Har nu næsten fået min puter til at køre optimal, har nu kun et lille probvblem som er træls, jeg får nogle popup vinduer som reklamerer for noget poker spil engang imellem, er i tvivl om det er virus eller andet, har du en ide til at fjerne dem også.

Mvh

Joegge
29. januar 2008 - 21:39 #6
<Joegge>: Hvad fandt du da ud af ?
Som nævnt -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123