Avatar billede jense Nybegynder
14. juni 2001 - 20:37 Der er 6 kommentarer

Praktik uge 39 2001

Jeg er en dreng på 14 år som godt kunne tænke sig at komme i prktik hos en webdesiger i forbindelse d 9. klases prktik uge det foregår i uge 39, så hvs i mener i kan bruge mig så skriv en mail på jknutz@ofir.dk eller icq 116983202.
M.V.H Jens-Henrik
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
14. juni 2001 - 21:26 #1
My dear friend, dette er absolut ikke måden at gøre det på:

A) Folk der gerne vil have erhvervspraktikanter er altid interesserede i at få nogle, der er engagerede og initiativrige - derfor skal du selv sende ansøgninger ud til webdesigngere og web-bureauer

B) Du nævner overhovedet ikke eventuelle kvalifikationer i din \"ansøgning\" - hvorfor skulle nogle så have interesse i at tage dig ind - man kan fodre svin med kandidater til erhvervspraktikpladser lige for tiden, og de er mest ude efter dem, der kan noget i forvejen, da der ofte bliver tale om et fritidsjob bagefter...
Avatar billede sigski Nybegynder
15. juni 2001 - 10:44 #2
Hvor bor du ???
Avatar billede jense Nybegynder
15. juni 2001 - 14:18 #3
okay jes petersen.
Jeg kan Html en smule asp og læser nu PHP Jeg bor I Esbjerg området nærmere betegnet Varde og sidder ved min computer meget.
M.V.H Jens-Henrik
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
15. juni 2001 - 15:05 #4
jense >> Gå da på nettet, og find ud af hvilke web-firmaer der ligger i dit område - send dem alle sammen en skriftlig ansøgning, og hvis du er heldig får du din praktikplads...
Avatar billede jense Nybegynder
15. juni 2001 - 21:31 #5
ok jes petersen
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. august 2001 - 21:18 #6
Og så luk lige spørgsmålet!