Avatar billede perfris Nybegynder
25. januar 2008 - 15:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med at få huld igennem til internet via linksys

Hej jeg har lige købt en trådeløs router:linksys WRT54G.
Jeg kan komme i kontakt med den og kan komme ind og konfig.
og når jeg sætter et stik fra router til pc ,skriver den at en LAN forbindelse er tilsluttet.. men kan ikke få huld igennem til internettet? (bruger cd der følger med og når jeg når til at den skal forbinde til internettet skriver den at den ikke kan finde det)
den er tilslutte direkte til stikket i vægen,,normalt har jeg ikke nogen router imellem vægen og pc,og det virker uden problemer ,først når jeg sætter linksys i mellem går det galt.
Har ringet og spurgt min internet udbyder om man skal gøre noget specialt ,og de siger nej.og foretningen jeg har købt den i vil ikke hjælpe.

Er der nogen der kender til problemet og kan hjælpe.
Venlgst Marc...alias perfris
Avatar billede perfris Nybegynder
25. januar 2008 - 18:12 #1
ja så har jeg fået løst problemt ved at læse de andre spørgsmål der angår linksys wrt54g.....og det var da jeg støder på et svar der anbefaler at man går ind og henter opdatering til den vers. man har ,og tænk det hjalp... perfekt men jeg kan ikke finde den der gav svaret ville ellers godt give point for det ,,for hold op hvor har det drillet... TAK TAK,, ISÆR TIL DEN DER HAR STARTET DENNE EXPERTEN ...
MARC
Avatar billede perfris Nybegynder
18. april 2008 - 19:41 #2
slut