Avatar billede didder Nybegynder
25. januar 2008 - 11:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kontakt personer

Hej experter.

Jeg har et problem med mine kontaktpersoner.

Når jeg vil sende en ny mail til mine kontaktpersoner, lad os kalde dem Venner1, går jeg ind i ny meddelse - trykker på "Til". Så klikker jeg på dropdown listen, hvor man kan vælge de forskellige kontaktperson grupper (Venner2), men den gruppe med kontaktpersoner som jeg skal bruge kan jeg ikke se i listen.

Så går jeg ind i kontaktpersoner, hvor "Venner1" står overgruppen "Andre Kontaktpersoner". Dem som står i overgruppen "Mine Kontaktpersoner" kan jeg godt se i dropdown listen. Når jeg kigger i tilladelser, står de til præcist det samme. Hvordan gør jeg så at jeg kan se "Venner1" i dropdown listen?

PS. Det her er på et terminal server miljø med exchange server.
Avatar billede didder Nybegynder
25. januar 2008 - 11:05 #1
Glemte lige at skrive at det er Microsoft Office 2003 jeg bruger.
Avatar billede be_nice Juniormester
25. januar 2008 - 15:12 #2
Der er forskellige måder at styre kontakpersoner på i Outlook når dette kører på en Exchange Server - der findes et privat kartotek som kun den enkelte bruger kan oprette og se, samt et global kartotek hvor alle fælles kontaktpersoner gemmes.
Dernæst afhænger din "dropdown" liste af hvad der kommer frem som "Default" adressekartotek.
Håber at det giver mening?
/Be_Nice
Avatar billede didder Nybegynder
12. august 2008 - 20:18 #3
Problemet er blevet løst. Desværre kan jeg ikke huske hvordan, da det er lang tid siden det blev løst