Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
25. januar 2008 - 09:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

BOSD - 0x0000007B (Igen)

Hej Eksperter,

Jeg ved godt at der er et utal af spørgsmål ang. denne fejlkode, men jeg bliver nødt til at lave et nyt, da jeg ikke kan finde svar i nogle af de tidligere.

For at gøre en lang historie kort, jeg har invisteret i nyt gfx (GF8800GT, og 2x1gb Kingston Value Ram.)
Har haft et mobo til at ligge i noget tid som jeg endelg vil have liv i. (Asus P5LD2), samt en 3Ghz P4 med HT.

Desuden har jeg 1 IDE dvd-RW, og 3 SATA diske.

Jeg har allerede prøvet at hente " Intel RAID F6 Floppy Utility for Windows 2000/XP/2003" fra asus. Og prøve med alle 4 forskellige Sata controllers, hvilket giver mig 0x0000007B efter winxp install har loadet alle drivers og skriver "Starting Windows".
Har også prøvet at sætte en IDE disk til, stadig samme problem...

Er der nogen som har forslag??
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2008 - 10:32 #1
mit forslag er som følger efter egen erfaring.
skift dit ide cdrom drev ud med et sata.

jeg er ret sikker på det løser dit problem.

alle steder i forretninger men spørger siger at ide og sata laver konflikter i systemet.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2008 - 10:50 #2
Vil det sige at du får aldrig installeret Windows??
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2008 - 13:02 #3
http://au.asus.com/search.aspx?searchitem=1&searchkey=P5LD2

der er indtil flere mobo-hvilket drejer det sig om.

desværre har asus side i længere tid været jordens langsommeste. det er en af de største fabrikanter af bundkort - hvorfor de ikke får lavet deres side er en gåde!
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
25. januar 2008 - 13:55 #4
Hmm :s

Jeg fik det til at virke, men det var blot ved at hive lidt i kablerne, og så ligge min PC på min seng mens jeg installerede winxp. Så måske computeren bare skulle ligge godt for at få XP ind :s...

lukker derfor