Avatar billede Claus Mester
25. januar 2008 - 09:36 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken CPU køler

Hej Xperter

Hvilken køler vil i foreslå. Den passer til Socket 478 og skal være så lydsvag som muligt, uden den behøver være ultra silent og koste spidsen af jetjager.

Vh nicolaus
Avatar billede ulkj Praktikant
25. januar 2008 - 09:49 #2
Jeg vil anbefale en Asus Silent Knight AL,

Bruger den selv til en amd men den passer også til 478.

Måske den er dyr men den siger ikke en lyd du kan få den for en 500 mand hos shg!
Avatar billede Claus Mester
25. januar 2008 - 09:49 #3
Den ser rigtig fin ud. Tak for (husk) svaret.
Avatar billede Claus Mester
25. januar 2008 - 09:51 #4
Henvendt til peet-49.

ulkj: tak for svar, men den er lige i overkanten af hvad jeg vil investerer i en køler og jeg har ikke behov for super duper kvalitet :)
Avatar billede ulkj Praktikant
25. januar 2008 - 10:01 #5
oki men ellers prøv en NQ de er stabile og støjsvage og kan fåes til den halve pris :-) men den ser så ikke så smart ass ud :-)
Avatar billede drgonzo Praktikant
25. januar 2008 - 10:17 #6
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=104948 super lækker køler, meget støjfri og supernem at montere
Avatar billede Claus Mester
25. januar 2008 - 10:28 #7
ulkj: Det skriver jeg mig lige bag øret :)

drgonzo: Ah, den ser også lækker ud. Den overvejer jeg lige sammen med peet-49 forslag. Tak.
Avatar billede peet-49 Novice
01. marts 2008 - 08:10 #8
Og?
Avatar billede Claus Mester
04. marts 2008 - 10:38 #9
Jeg åbnede spørgsmålet for en ven, i sin tid, men denne har af forskellige årsager, valgt at vente og i stedet købe en ny pc. Men tak for svar, der om ikke andet, kan læses af andre brugere der søger efter en køler.
Avatar billede peet-49 Novice
04. marts 2008 - 10:48 #10
Selv tak.