Avatar billede eksplayer Nybegynder
24. januar 2008 - 13:03 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Login-fejl i Typo3

Jeg får følgende fejl når jeg prøver at logge ind i Typo3 på min side.

Warning: fopen(/home/mit_domæne/public_html/typo3temp/llxml/misc.xml_ef2c24cf4d.default.iso-8859-1.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/mit_domæne/public_html/typo3/t3lib/class.t3lib_div.php on line 2117
ERROR: File not written to disk! Write permission error in filesystem?

Er der nogen der kan gennemskue hvad problemet er?
Avatar billede ladyhawke Novice
24. januar 2008 - 13:11 #1
måske at der er en eller flere filer i din typo3 installation som er skrivebeskyttede?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2008 - 13:12 #2
Det er en php-fejl og ikke MySQL, men har du skriverettigheder der hvor du har lagt dit site? Altså der hvor typo3conf ligger?

Kører PHP i safemode? for så skal alle rettighederne passe samme meget mere påpasseligt end hvis PHP ikke kørte i safemode.

Har selv lige rodet med TYPO3 og det tog lidt tid at få filrettighederne til at passe.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
24. januar 2008 - 13:30 #3
Super, det var rettigheder på en mappe der skulle ændres. Smid begge et svar så deler jeg point.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2008 - 13:47 #4
TYPO3 kan være ret forvirrende at arbejde med.
Avatar billede ladyhawke Novice
24. januar 2008 - 13:50 #5
here you go :)