Avatar billede crasser Nybegynder
23. januar 2008 - 17:31 Der er 6 kommentarer

Windows standard brændeprogram

Hej

Jeg har nogle problemer med mit Windows standard brændeprogram(Det hvor når man er inde i ens cd at der står ude i baren, slet denne cd osv.)

Når jeg trækker mine mapper ind i den for at brænde dem, skriver den: Filsystemfejl (16389)

Og den vil hverken brænde filer eller slette mine dvd-rw.

Jeg ved der findes programmer som Nero osv, men vil bare bruge det der er indbygget i Windows-XP.

Kan jeg hente en driver et sted eller noget så mit Windows-XP kan brænde for mig igen ?

Mvh

Crasser
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 18:21 #1
Hvad med at prøve et gratis program?
http://www.cdburnerxp.se/download.php?latest
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. januar 2008 - 19:47 #2
har det virket før..?
Da nogle fora, snakker om at xp ikke understøtter RW
..
Se de 2 nederste punkter..-->> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/bott_03september16.mspx
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. januar 2008 - 23:41 #3
Måske dette: http://support.microsoft.com/kb/892346/en-us
Jeg mener i øvrigt der er en valgbar hotfix på Microsoft Update der løser noget med brænderproblemer.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. februar 2008 - 13:36 #4
Er det ikke på tide at lukke her?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. februar 2008 - 15:49 #5
man lukker ved at bede dem, som man synes har hjulpet om et svar.
Derefter markere du navnet, og trykker accepter..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. februar 2008 - 17:10 #6
hallooo...O)

is anyone out there..