Avatar billede peterpedersen Nybegynder
23. januar 2008 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Start på php sockets

Hej folkens..

Nu prøvede jeg at få lidt hjælp til php sockets i en anden tråd, men det lykkedes ikke.. Så derfor prøver jeg nu for sidste gang at råbe efter hjælp til starte på php sockets.

Først og fremmest er Sockets ikke enable på min server. Jeg kører med plesk, så ved ikke om der findes en let vej igennem det. Men ellers vil jeg gerne vide hvordan man sætter det op.

Og så har jeg læst lidt på www.php.net/sockets .. men dog forstår jeg ikke hvordan sockets fungere. Er det noget med at man skal lave et script/program der styre de incoming data på serveren?

Og så vil jeg selvfølgelig gerne vide om hvordan jeg kan kommunikere mellem server og client. For lige nu ser det ud som man skal opdater hver evig eneste gang for at få de nye incoming data på er clienten? Kan det passe?

Anyways, jeg håber i forstår mig, hvis ikke må i gerne skrive hvad i ikke forstod ;) 200 point på spil =)

Hilsen
Peter Pedersen
Avatar billede peterpedersen Nybegynder
24. januar 2008 - 19:18 #1
stadig ingen der kan hjælpe :/ ?
Avatar billede jkampmann Nybegynder
24. januar 2008 - 19:24 #2
Hjælpe med hvad? Du kan jo prøve google.. "PHP SOCKET TUTORIALS" eller "PHP SOCKET ARTICLES"...
Avatar billede peterpedersen Nybegynder
24. januar 2008 - 19:50 #3
man kunne jo også vælge og besvare mine spørgsmål? hvis man altså gad læse hvad jeg skrev -.-'
Avatar billede jkampmann Nybegynder
20. februar 2008 - 10:13 #4
Har besvaret dit spørgsmål
Avatar billede peterpedersen Nybegynder
12. juli 2009 - 13:28 #5
Lukker