Avatar billede jazoomy Nybegynder
23. januar 2008 - 12:46 Der er 5 kommentarer

Router og modem i et - TDC Solo

Hey guys

Jeg er dødtræt af mit hvide TDC bredbåndsmodem som skal genstartes op til flere gange om dagen. Det er i øvrigt det 3. af slagsen jeg har fået fra TDC med samme problem.

Derfor vil jeg benytte lejligheden til at købe en bedre router som også kan tage telefonssignalet ind.

Kan det lade sig gøre? Routeren må max koste 800 kr.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
23. januar 2008 - 12:57 #1
Hvis du stadig har problemet efter 3. modem, så ring ind og bed dem om at genstarte din forbindelse... det plejer at hjælpe...

Hvis du køber dit eget modem har du ingen support fra TDC side.
Der plejer ikke at være problemer med de Speddstreams de bruger.
Avatar billede jazoomy Nybegynder
24. januar 2008 - 12:01 #2
Jeg har snakket med TDC og de overvåger pt. linien.

Ikke desto mindre er jeg interesseret i ny router. Kan man ikke købe en router der overflødiggør brugen af TDC's modem?
Avatar billede jazoomy Nybegynder
24. januar 2008 - 12:15 #3
Avatar billede jazoomy Nybegynder
24. januar 2008 - 12:18 #4
Avatar billede jazoomy Nybegynder
26. januar 2008 - 00:30 #5
Hvad afgør om man kan benytte en "modem router" med TDC bredbånd eller ej?