Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 00:16 Der er 88 kommentarer og
1 løsning

ny harddisk

Hej

Jeg har en hp nc6400 bærbar. Og den harddisk der sad der i gik i stykker og kunne ikke få liv i den. så har købt en ny men den skriver der ikke er nogen harddisk når jeg prøver at geninstallere windows. Har prøvet at downloade en ny bios men kan ikke installere den da der ingen floppy drev er i den.. Hvad gør jeg så.? kan hverken finde min recovery disk eller kvittering så jeg kan sende den ind. Er et RODEHOVEDE!!!!!!!! HJÆLP!!!
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 02:23 #1
Det er nok fordi, det er en Sata disk, og dit bundkort ikke understøtter Sata.
Du skal installere en Sata driver for at bundkortet kan se harddisken.
http://www.boegebjerg.dk/lars/sata.htm
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 04:10 #2
Nu er det jo en bærbar jeg har så det kan jeg jo ikke gøre...
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. januar 2008 - 07:41 #3
I BIOS under sata config bør du kunne sætte drevet til kompatability mode, eller noget lignende
Avatar billede dooleys Nybegynder
23. januar 2008 - 08:02 #4
Som drgonzo skriver skal du slå noget omkring sata fra/til i bios? lidt forskelligt fra bios til bios. i min maskine hedder det fx ACHI og det skulle slåes fra.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 08:53 #5
Jeg kan jo ikke komme til at lægge driver ind på den uden et floppy drev. jeg booter den op windows cdér og så trykker jeg f6 så får jeg muligheden for at installere driver til bios. Den er underlig. der er intet i bio menu jeg ikke har prøvet. ved godt det lyder mærkeligt!! Har aldrig prøvet det før. Den hd der sad der i stoppede med at virke. kan ikke en gang køre recovery på den, så købte en ny og den kan den ikke finde.. der er ikke noget der hedder sata config på den.. Der sad en sata i fra starten.. den kan slet ikke køre med en ata harddisk!!!! Men kan man få et adapter stik som til stationær? så kan jeg måske sætte en gammel 2,5 ata disk i intil jeg får installeret driver til sata?
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. januar 2008 - 08:54 #6
Finder den harddisken i bios, eller er det kun xp der ikke kan finde ud af det ?
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 09:02 #7
nej hverhen bios eller windows kan finde den:( fatter det heller ikke selv. har rodet med den i 4 dage sammen med 2 venner. hehe. den er tæt på at få en tur i gulvet hvis ikke det var for den kun var 5 måneder gammel. men som sagt kan jeg ikke finde hverken sælger eller kvittering. Det noget ....!
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. januar 2008 - 09:18 #8
Du er sikker på den sidder rigtigt.. ?

Jeg mener man skal sætte et mellemstik på (du skal tage den af den originale harddisk og montere den på den nye)...
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 09:25 #9
Har ikke selv sat den i. men høre lige min kammerat. Håber da det er det? på forhånd tak. tjekker det lige og så vender jeg tilbage! :)
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 09:46 #10
Hvorfor begynder du at lege med opgradering af BIOS?? Som jeg læser http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=HPNC6400 kører du IKKE med SATA disk
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. januar 2008 - 09:54 #11
80 GB - Serial ATA-150
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 10:06 #12
Er det en SATA disk ??
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 13:24 #13
det er en sata disk der sad der i. og det var kun en 40gb.. det er direkte sata stik... den kan slet ikke køre med ata. hvis det er det du mener... Er ikke nogen haj til det her.. men lære da mere og mere. hehe
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 13:25 #14
det er ikke den til 11000. jeg har kun givet 7000. De gik ud af produktion......
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 13:25 #15
jeg leger ikke med nogen bios. Læs det første jeg skriver
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 13:32 #16
Som jeg skrev, mangler du sikkert en driver. Den kan lægges ind, hvis du laver
en slipstreamed WinCD hvor du lægger driveren ind plus SP2 hvis den mangler.
Hvis du er interesseret i det, skal jeg komme nærmere ind på det. Det er ikke så
svært.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 13:35 #17
For at streame en cd med SATA driverne, se www.helgec.dk/sata.html
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 13:38 #18
Men prøv først om det er muligt at slå AHCI fra i BIOS og se om det ikke løser problemet
Og du skriver jo selv "Har prøvet at downloade en ny bios" så det var vel din mening at du ville til at opgradere BIOS
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 13:39 #19
okay. Du ved godt hva det er jeg mener kan jeg høre. Jeg har en cd med windows +sevice pack 2. og hva gør jeg så siger du? Bliver forvirret. den hp nc6400 jeg har købt er fra qxl. Fik den billigt.. helt ny men de var gået ud af produktion. At de så har lavet om på den ved jeg ikke. er træt af jeg ikke kan finde beskrivelsen af den så det er bedre at forstå. den er født med en 40gb sata disk for jeg prøvede at sætte en gammel ata disk i men den passer ikke på stikkene. derfor er jeg 100% sikker i min sag!

Kan du hjælpe mig nu? :)
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. januar 2008 - 13:39 #20
Hvis den slet ikke kan finde harddisken i biosen, hjælper det jo intet at sidde og rode med windows drivere!
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 13:44 #21
Hvis  du ikke vil prøve det med AHCI i bios, så gå ind på det link helgec
lige har lagt, og lav en slipstreamed windows. Når helgec har en forklaring
klar, er det jo det nemmeste.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 14:07 #22
Detailed Selling Lead Description

Product Description HP Compaq Business Notebook nc6400-Core Duo T2500 2 GHz-14. 1" TFT
Dimensions (WxDxH) 13 in x 9. 4 in x 1. 1 in
Weight 5. 1 lbs
Platform Technology Intel Centrino Duo
System Type Notebook
Built-in Devices Stereo speakers, wireless LAN antenna, Bluetooth antenna
Embedded Security Trusted Platform Module (TPM 1. 2) Security Chip, fingerprint reader, SmartCard reader
Processor Intel Core Duo T2500 / 2 GHz (Dual-Core)
Cache Memory 2 MB-L2 cache
RAM 1 GB (installed) / 4 GB (max) -DDR II SDRAM
Card Reader Yes
Hard Drive 80 GB-Serial ATA-150
Optical Storage CD- RW / DVD- ROM combo-removable plug-in module
Display 14. 1" TFT active matrix 1440 x 900 (WXGA + )
Graphics Controller ATI Mobility Radeon X1300
Audio Output Sound card
Telecom Fax / modem-MDC-56 Kbps
Networking Network adapter-Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802. 11b, IEEE 802. 11a, IEEE 802. 11g, Bluetooth 2. 0 EDR
Wireless NIC Intel PRO / Wireless 3945ABG
Input Device Keyboard, touchpad, pointing stick
Power AC 120 / 230 V (50 / 60 Hz)
Battery Lithium ion
Run Time (Up To) 6 hour (s)
Operating System Microsoft Windows XP Professional
Manufacturer Warranty 3 years warranty
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 14:09 #23
glemte det var en compaq og at det var 80gb sata disk. ked af misforståelsen. Er ny i det her så i må lige bære over med mig.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 14:16 #24
Prøver at lave den cd. ser ud til jeg godt kan finde udad det. skriver når jeg har prøvet det. Mange tak for hjælpen. og undskyld misforståelserne.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 14:30 #25
Ingen grund til at undskylde:) Hvis noget driller, så spørg.
Ellers er der en anden metode med et program som hedder nLite.
Måske er det nemmere?
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 14:41 #26
takker mange gange!!! mangler kun at brænde den ud. skriver hvis det virker eller ej. :)
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. januar 2008 - 14:44 #27
Kan du stadig ikke se harddisken i bios??
Kører harddisken overhoved når du tænder computeren???
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 14:52 #28
skal den brændes som images fil eller bare som data cd?
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 15:24 #29
Du har vel lavet en iso fil? Den skal brændes som iso f.eks. med Nero eller andet.
Har du Nero? Er du ikke helt med på hvordan man gør?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 16:37 #30
Hør nu her, du skal jo først finde driverne, er du sikker på at du har dem??
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 16:39 #31
Var der ikke installeret XP på computeren da du fik den, eller er der en recovery partition på den gamle disk
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 18:12 #32
Den er ikke lavet som iso. bare data cd som den anden win xp jeg har. Den booter fra cdén når jeg starter op. Den går automatisk i gang med at installere windows. Håber det virker nu hvor de drivere er lang ned på cdén som beskrevet..

Min stationær pc går kold når jeg prøver at brænde den med windows egen brænde program. :) Det køre bare. hehe. Er ved at hente en demo af nero 8.

jo hvis jeg havde lavet en backup cd var det ikke noget problem. Kan jo ikke lave backup på en harddisk der ikke virker. Har sat en helt ny 100gb i. er ved at finde et brænde program.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 18:16 #33
Kan nemlig ikke finde (kør) på vista 32 bit. hehe Så kunne ikke lave den sidste opgave der var beskrevet i opskriften. hehe Det skal bare virke. Har haft mange til at  rode med den uden held. virker det her ikke køre jeg til aalborg med den imorgen og finder et værksted.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 18:54 #34
Her er en gratis brænder, som kan brænde en Iso
http://www.cdburnerxp.se/download.php?latest
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 20:11 #35
"Kan nemlig ikke finde (kør) på vista 32 bit." Min kære unge ven hvor er du dog uheldig - lige ovenfor start, til venstre i proceslinjen kan du svagt ane et forstørrelsesglas, alt hvad du skriver på den linie bliver omsat til kommandoer, prøv
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 20:36 #36
Nu har jeg fulgt den guide uden held. Den booter slet ikk op på cdén. Er sku en klovn. Har fulgt den til punkt og prikke! Tror i ikke det er bedst jeg smider den ind til en forhandler inden jeg beslutter mig for at smide den ud fra 3 sal!!? HEHE
I skal have mange tak for hjælpen..:)
Hilsen den fatsvage...
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 20:39 #37
Der skulle vel ikke være nogen herfra der bor i Aalborg der har lyst til at kigge på svinet? hehe
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 21:00 #38
Du kan sende den til mig så ordner jeg den for en rimelig pris, hvis interesse kan du kontakte mig via min hjemmeside
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 21:32 #39
Nu er det jo blevet rigtig dyrt, at sende pakker, så måske har du lyst til at
prøve nLite først? Kræver kun, at du har fundet Sata driveren.

Windows kopieres til en folder - nLite installeres og åbnes. nlite spør hvor
windows ligger, det viser man.
Så går man bare videre, og får mulighed for, at lægge b.la. driver ind. Her
vælger du så bare den driver du har fundet. Det er næsten det hele. Du går
bare videre og og vælger at lave en iso fil. Så er du færdig med nLite.

Du har nu en iso fil, den brænder du til en bootfil med det program, jeg lagde
link til. Når den åbner trykker du på Burn data file, går derefter op under "File"
og trykker på "burn disk from iso file" så får du en bootdisk som kan finde windows.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 21:37 #40
Rettelse > brænder til en bootdisk som kan finde harddisken.
Avatar billede andersen112 Juniormester
23. januar 2008 - 21:55 #41
jeg har haft samme problem med en hp 6910p, jeg satte min hd i en stationær computer og formatterede disken, satte den tilbage i bærbar og så kørte det bare derud af!!
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 21:59 #42
"Du har nu en iso fil, den brænder du til en bootfil med det program, jeg lagde
link til" Er du nu helt sikker på at det virker under Vista??
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 22:11 #43
helgec - nej du har ret, havde overset det var Vista. Godt du gjore opmærksom på
den bommert.

biohazard666 - Så skal det være vLite i stedet for:
http://www.vlite.net/download.html
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 22:50 #44
"jeg har haft samme problem med en hp 6910p, jeg satte min hd i en stationær computer og formatterede disken, satte den tilbage i bærbar og så kørte det bare derud af!!"
Har jeg prøvet det hjalp heller ikke noget!:(
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 22:50 #45
helgec - nej du har ret, havde overset det var Vista. Godt du gjore opmærksom på
den bommert.

biohazard666 - Så skal det være vLite i stedet for:
http://www.vlite.net/download.html

Nu har jeg downloaded vlite.... hva så nu?
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 22:57 #46
Har original vista 64 bit cd til at ligge. Kan den måske have de drivere som xp ikke har på cdén. Skal jeg prøve at smide den i eller kan maskinen ikke køre med det.?
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 22:59 #47
Den har jeg ikke prøvet, men går ud fra, det er det samme som nLite, bare til Vista.
Så prøv den samme anvisning som jeg skrev til nLite.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 23:01 #48
Vista 64 bit. Du kan da roligt prøve. Det værste der kan ske er, at det ikke virker.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 23:02 #49
Den har jeg ikke prøvet, men går ud fra, det er det samme som nLite, bare til Vista.
Så prøv den samme anvisning som jeg skrev til nLite.

Jeg prøver lige at smide min vista cd i den bare for at se om den kan finde driveren? Okay? eller en dum idé?
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 23:03 #50
Vista 64 bit. Du kan da roligt prøve. Det værste der kan ske er, at det ikke virker.

Det kan jo ikke blive værre. hehehehe
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 23:06 #51
Nej det er uden risiko. Men ellers prøv vLite.
Men misforstå mig ikke, helgec tilbud er da udmærket, og jeg er sikker på, at hans
pris er rimelig. Det er straks værre med postvæsenet, så hvis du selv han få liv
i maskinen så er meget sparet.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 23:10 #52
DET VIRKER SKU!!!!!!!!  Nu ber den sku om prudukt nøgle. det er længe end jeg er kommet den sidste uge. hvorfor har kej ikke prøvet det noget før??? hahahah. totalt lykkelig lige nu......................................... koldbøtter og engle hop
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 23:14 #53
Jamen det er jo storartet, så har skiven Sata driven. Til lykke med det:)
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 23:15 #54
I SKAL HAVE TAK FOR BESVÆRET ALLE SAMMEN....... DET NOK IKKE SIDSTE GANG JEG HAR PROBLEMER. HEHE:) HYGGE GUTTER OG FORSÆT DEN GODE ARBEJDE. DER ER FØRSTE GANG JEG SØGER HJÆLP  PÅ DEN HER MÅDE. KUN POSITIV KARMA HERFRA.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 23:25 #55
Glædeligt det lykkedes for dig. Husk nu at lukke spørgsmålet.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
23. januar 2008 - 23:46 #56
Hvilket virus progam køre bedst sammen med windows vista ultimate 64 bit.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 00:12 #57
Aner det ikke. Jeg kører XP med Avast antivirus, og er godt tilfreds.
Men det er vist ikke til Vista.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 00:38 #58
tror jeg prøver trend micro.. tak ellers mester. Tro det løgn.... Men nu begynder min dvd drev at afvise cdér. haha. Der er altid noget galt. :) Er uheldig med sådan noget.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 01:03 #59
Jeg er desværre blank med hensyn til Vista. Den er vist ikke altid lige nem?
Men jeg ved, at der findes en Vista Codec (en slags driver) måske mangler du
en?  http://www.codecs.dk/fil.php?filid=177
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2008 - 17:29 #60
Er det alderen eller alm. dumhed der begynder at trykke mig, var det ikke XP det drejede sig om og nu er det blevet til Vista, eller???
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:06 #61
Er det alderen eller alm. dumhed der begynder at trykke mig, var det ikke XP det drejede sig om og nu er det blevet til Vista, eller???

hehe. har jo installeret windows vista ultimate 64 bit der lå driverne på- :) Så nu spørg jeg hvad virus program der er bedst. Jeg har installeret trend micro og den køre bare der udad. Bærbaren køre meget bedre en den gjorde før. har smidt en gb ram mere i.

Det er en skam man ikke kan skifte grafik kort på en bærbar. Det er det eneste den mangler..:(
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:08 #62
Jeg er desværre blank med hensyn til Vista. Den er vist ikke altid lige nem?
Men jeg ved, at der findes en Vista Codec (en slags driver) måske mangler du
en?  http://www.codecs.dk/fil.php?filid=177

Mangler faktisk en lyd driver dertil. Der er ingen lyd på.... kan jeg finde den på den side
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 18:08 #63
Du har vist bare overset denne her i vrimlen:)
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:19 #64
Er ikke helt med
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 18:19 #65
Linket er ikke til lydkort drivers. Du må finde ud af, hvilket lydkort du har,
og så finde driveren på nettet. Everest kan vise det på en XP, med Vista ved
jeg ikke. http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 18:20 #66
24/01-2008 18:08:23 Var til helgec, det skulle jeg have skrevet.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:21 #67
har jeg ikk givet point... hehe
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 18:23 #68
Ikke endnu, men du har selv lagt 2 svar.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:23 #69
vil gerne give point men tror jeg har lavet noget forkert nu. Er lidt sløv i den øverste del. :)
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 18:30 #70
Ok så lægger jeg et svar, og andre kan så gøre det samme. De svar du mener skal
have point, dem accepterer du (markerer navnet og accepterer) De andre kan du afvise.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:35 #71
jasveq: fik du point der?
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:40 #72
Spørgsmålet er lukket. tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2008 - 18:46 #73
Jeg er virkelig glad for at jeg fik lov at spilde din tid, især da det var helt overflødigt Vista kan enhver idiot (næsten) få til at køre på en SATA disk
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 18:54 #74
Jep, takker:)
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 18:59 #75
Jeg er virkelig glad for at jeg fik lov at spilde din tid, især da det var helt overflødigt Vista kan enhver idiot (næsten) få til at køre på en SATA disk

Nu ingen grund til at spille en sur skole tøs.

Kunne ikke finde udad det point sjov. hvis jeg kan give dig point vil jeg gerne det.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2008 - 19:09 #76
Jeg spiller ikke sur skoletøs, jeg undrer mig blot over den afslutning tråden fik og du skylder mig absolut intet
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 19:16 #77
helgec..

vil gerne give dig point. jeg lærte sku da noget. hehe. Har lært mere på de her 2 dage end jeg har i alt den tid jeg har haft pc.
du har sku ikk spildt min tid. Forstår bare ikke hvorfor jeg ikke prøvede det for 7 dage siden det med vista.
som sagt så aner jeg ikke ret meget om pcér.
troede det var mig der var en (idiot). hehe
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 19:26 #78
Hvis biohazard666 ved en fejltagelse er kommet til at lægge alle æggene i en kurv,
er det ikke noget problem. Jeg opretter gerne en point til helgec og deler point.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 19:37 #79
hvis du kan det ville det være fedt. anede ikke noget om de point (eller æg som jasveq siger) hehe;) vil gerne kunne stille flere svar i fremtiden.  opretter faktisk et om lidt.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 21:48 #80
For en anden gangs skyld, vent til de som du vil give point, har lagt et svar.
Marker så navnene og tryk på accepter. Så deles point automatisk imellem dem.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 21:51 #81
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2008 - 22:06 #82
Der er ingen der skylder mig point, der var ingen der bidrog til løsningen, pointene tilkommer efter min opfattelse spørgeren
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 22:20 #83
helgec - Det er jo spørgerens valg, lige som det er dit valg, om du vil have
de 100 point. Og så synes jeg forøvrigt, at vi skal holde fred.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 22:47 #84
heælgec - jeg ser du har fået en dårlig karma i et spørgsmål hvor der kun
var dig og mig. Jeg giver mit æresord på, at den ikke kommer fra mig.
INGEN har dårlig karma fra mig.
http://www.eksperten.dk/spm/813423
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 22:51 #85
biohazard666 - jeg ser du har givet helgec en god karma, fint nok.
Du skal bare huske at henvise til denne side, så man ved hvem afsenderen er.
Altså det der står helt oppe foroven ved e-logoet, som du ser her:
http://www.eksperten.dk/spm/816083
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
24. januar 2008 - 23:23 #86
Hvad er det helt seriøst det her går ud på.... Jeg har givet jer begge to god karma for jeres hjælp inden jeg gav point og alt det her statede. Det her er startet fordi jeg eer ny herinde og forstod ikke det med de point!!!! nu kan jeg ikke komme til at give nogen point. Hvordan får jeg den her konflikt stoppet. Vi er sku da voksne mennesker. Håber jeg da. Det er da noget forvirrende noget. Det er sku da ikke penge det drejer sig om..
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2008 - 23:37 #87
biohazard666 - Du har fuldstændig ret. Der burde ikke været nogen konflikt.
Jeg har lagt 100 point ind til helgec. Hvis han ikke vil have dem, er det så
hans eget valg. Det kan vi ikke gøre noget ved. Du har givet ham god karma, og
jeg har tilbudt ham det halve af de point du synes vi skulle have.
Vi kan ikke gøre mere.
Du må undskylde den spam jeg lagde ind til helgec, men det piner mig, hvis han
tror, jeg har været så tarvelig, at give unavngiven, dårlig karma. det kunne jeg aldrig nedværdige mig til.
Avatar billede biohazard666 Nybegynder
25. januar 2008 - 00:23 #88
jeg sidder kun og små griner lidt. troede ikke der skete så meget inde på en pc forum. hehe. der bliver ikke delt æg ud de bliver sku kastet rundt. hehehehe:)

SÅ ER DENNE DEBAT LUKKET. JEG HAR FÅET DEN HJÆLP JEG HAVDE BRUG FOR!!!

DET ER POINT IKKE PENGE.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2008 - 00:40 #89
"troede ikke der skete så meget inde på en pc forum" Det er fordi du er ny her.
Det har faktisk været meget, meget værre. Faktisk så slemt, at nogle brugere er
blevet deaktiveret (smidt ud). Så det her er småting, og det kommer ikke til mere.
Men se på din egen karma, så ser det lidt lysere ud:)