Avatar billede cmols Nybegynder
22. januar 2008 - 21:32 Der er 3 kommentarer

Brevfletning: opdatering af dokument

Jeg har ikke arbejdet særlig meget med brevfletning, så I må bære over mig.

Jeg skal have lavet et adresse udtræk fra min Access database over i Word.
Jeg bruger brevfletning og det fungere fint. Når jeg lukker mit dokument og åbner det igen, bliver jeg spurgt om jeg vil acceptere "Select * from tabel" bliver kørt. Det svarer jeg ja til fordi jeg gerne vil have opdateret mine data/adresser.
Men det virker ikke!!

Kan det flettede dokument ikke opdateres? Hvordan skal man gøre?

Jeg bruger:
Word 2003
XP/Vista
Avatar billede cmols Nybegynder
22. januar 2008 - 21:33 #1
og Access 2003 (fra Office pakken)
Avatar billede jkrons Professor
22. januar 2008 - 23:23 #2
Nej, det færdigflettede brev kan ikke opdateres. Men når du åbner "hoveddokumentet", altså det uflettede brev, og accepterer SELECT From... kan du flette igen.
Avatar billede cmols Nybegynder
23. januar 2008 - 09:09 #3
Ja, det er jeg med på. Men så mister jeg jo de tilføjelser jeg har lavet på det flettede dokument.
Men det kan nok ikke lade sig gøre...

Andre forslag??