Avatar billede ulle55 Nybegynder
22. januar 2008 - 18:36 Der er 5 kommentarer

Ændre overskrift på en rapport, og en form.

Jeg bruger den samme rapport til at lave 7 forskellige lister. Nu vil jeg gerne have et label til at ændre tekst, alt efter hvilken rapport der åbnes.

Kan man det?

Jeg har kigget på http://www.eksperten.dk/spm/639796, men kan ikke få det til at virke.
Avatar billede mugs Novice
22. januar 2008 - 19:08 #1
"den samme rapport"

"alt efter hvilken rapport"

Forklaring udbedes. Vil du udskrive en rapport med kriterier?
Avatar billede ulle55 Nybegynder
22. januar 2008 - 19:52 #2
Jeg har een rapport, som hedder "test", den bruger jeg til at printe forskelligt indhold, alt efter hvilken knap jeg trykker på.

Det er så en overskrift label som jeg gerne vil have til at ændre tekst, alt efter hvilken knap jeg trykker på.

Håber det var forståeligt.
Avatar billede mugs Novice
22. januar 2008 - 20:00 #3
Hvor får du den tekst fra?
Avatar billede ulle55 Nybegynder
22. januar 2008 - 20:04 #4
Den får jeg fra en forspørgsel.
Avatar billede mugs Novice
22. januar 2008 - 20:10 #5
Brug et ubundet datafelt i stedet og giv den datakilden:

=[tekstfelt]