Avatar billede dkskynet Nybegynder
22. januar 2008 - 13:53 Der er 8 kommentarer

Eng til Dansk

Hej jeg skal bruge en som gider at oversætte nogen filer for mig og som jeg finde ud af at oversætte rigtig ! da det er meget vigtig at det bliver gjort rigtig

det er lavet til PHP

jeg vil gi dig 500 kr for det men først vil jeg se det som du har lavet du kan tag et billed af det og sende det til mig eller sådan noget men det finder vi nok ud af :-)

håber at hører fra dig

Hilsen Jimmy kristensen

de filer som i skal oversætte er
http://probo.dk/lang.rar
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 14:10 #1
For de penge, tror jeg ikke du kan regne med det store i Danmark. Jeg har fået en del tekster oversat i Indien. Fra Engelsk til Dansk.

Du kan prøve at kontakte firmaet, og se om de vil tag imod opgaven.

http://www.blue-elephant.co.in

jeg betalte 3 Rupees ~ 40 øre pr Excel regneark linje.

Du har ca. 1500 – 1800 linjer.. Du skal regne med ca. 600 kroner, for at få en professional lingvist til at oversætte teksterne.

God fornøjelse
Avatar billede dkskynet Nybegynder
22. januar 2008 - 14:42 #2
okay 500 kr hvad også bare sådan et bud jeg er ville til at gi max 1000 kr for det
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 14:45 #3
Hvad hedder CMS systemet du bruger? Det kan være der allerede findes en flink dansker som har oversat det hele 
Avatar billede dkskynet Nybegynder
22. januar 2008 - 14:56 #4
http://www.socialengine.net/  det er meget nyt så tror ikke der er nogen men hvis der er så der det jo bare godt
Avatar billede dinirex Nybegynder
28. januar 2008 - 18:39 #5
Hvis det er du ikke kan finde nogen, kunne vi da godt finde ud af noget... Men det bliver i hvert fald for min. 1.000 kr.

Der er jo en del ting, der skal oversættes, men det er jo relativt nem engelsk
Avatar billede neoman Novice
30. januar 2008 - 19:08 #6
Lidt OT. Hej DHIL - jeg har selv brug for lidt oversættelse. Har kigget på blue -elephant , men hvordan dælen fik du kontakt med dem ? Jeg kan hverken finde telefon eller email på deres hjemmeside, men bare en masse flash-flimmer:)
Avatar billede neoman Novice
30. januar 2008 - 19:35 #7
Never mind - der er milliarder af de her firmaer på nettet, så jeg har send min opgave til et andet firma:)
Avatar billede dkskynet Nybegynder
30. januar 2008 - 20:04 #8
# Dinirex

vi kan godt finde ud af noget vi kan snakke om den helt rigtig pris

min mail er dkskynet "a" mail.dk