Avatar billede wipeout_dk Nybegynder
22. januar 2008 - 13:27 Der er 1 kommentar

Ingen forbindelse til keyboard funktioner i html

Hej

Jeg har lavet en lille videoplayer jeg bruger til at afvikle flv filer i, så de kan ses i fuldskærm.

Når man vælger fullscreen mode, kan man vælge at trykke på ESC knappen for at få den tilbage til normal størrelse.

Ligges min flash video player så i en HTML fil, afvikles
ESC funktionen (som henter lidt extra grafik) overhovedet ikke.. Og mine pil taster funktioner virker slet heller ikke.. ??

Hvis jeg kør swf filen direkte virker alle funktionerne som de skal, så det kunne godt tyde på det var mit javascript til at aktiverer mit flash element der fucker det op ??

Nogen der kan hjælpe !??

Mvh. Peter
Avatar billede wipeout_dk Nybegynder
22. januar 2008 - 14:00 #1
Ja okay ved så godt hvorfor det ikke virker nu...

Se her:
http://www.omflash.dk/2006/update-til-flash-player-9-nu-med-fullscreen-mode.html

Nogen der kender et godt hack !??