Avatar billede harisk Nybegynder
22. januar 2008 - 12:53 Der er 1 løsning

fejl ved søgning i fulltext index, syntaxt fejl ved flere ord

Hej folkens,

jeg har implementeret fulltext på en database og alt spiller max. Men sådan om morgenen fejler det når man søger på en streng som består af flere ord fx: "odense idræt*" så får jeg en fejl i sql syntaxten. Når jeg så prøver at søge på "odense" alene og derefter på "odense idræt*" så virker det. Nogen som har en ide om hvad der sker? Det er en løsning som repopulerer indexet hver aften og kører  på en clustered server park.
Avatar billede harisk Nybegynder
23. januar 2008 - 12:51 #1
fejlen fundet, man skal ikke sætte '"' i selve sproc men højere oppe i søgeparametre, så ham man også lært det. ;-)