Avatar billede rhv Nybegynder
22. januar 2008 - 10:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilke ram?

Hej derude?

Er der nogen der kan svare mig på hvilke ram jeg skal købe til min efterhånden 3 år gamle bærbare IBM.

Det drejer sig om en IBM Thinkpad T41. På forhånd tak.

Mvh. Rasmus Vemmelund
Avatar billede nva Praktikant
22. januar 2008 - 12:09 #1
Du kan i hvert fald se hvilke du har i for øjeblikket med et program fra denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/775393 og så finde nogen der passer udfra de oplysninger du finder.
Avatar billede nemonic Nybegynder
22. januar 2008 - 22:47 #2
Hvis du henter CPUZ kan du se hvilken type RAM du har i, ved at kontakte en forretning, nok en special forretning, kan de muligvis finde den type du skal bruge.

Jeg fandt dette link, håber det kan bruges
Avatar billede kbech Nybegynder
22. januar 2008 - 23:32 #3
du skal bruge pc 2700 so dimm 200-pin og du kan max have 2 gb ram i maskinen, håber det var svar nok
Avatar billede nva Praktikant
23. januar 2008 - 15:19 #4
Ja så vil jeg da også lægge et svar ;)