Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 09:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede filer sendes ikke med, når de vedhæftes.

Hej.

Jeg har en bruger som har problemer med vedhæftede mails, når han vil vidersende dem til en anden bruger i samme domæne. Når han trykker vidersend til en mail, så vises files ganske fint, men modtageren af mailen får ingen vedhæftede filer. Hvad kan grunden til dette være og hvordan afhjælper jeg det?

På forhånd tak.
Avatar billede martinpurdy Nybegynder
22. januar 2008 - 10:21 #1
Er det til en bestemt modtager, eller gælder det alle han sender til?

Martin
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 10:30 #2
Det gælder alle han sender til.
Avatar billede martinpurdy Nybegynder
22. januar 2008 - 10:38 #3
Sender han via en exchangeserver eller direkte over isp'ens smtp server?
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 10:42 #4
Han sender via vores exchange server.

Mailen har han modtaget fra en anden indenfor vores domæne.
Avatar billede martinpurdy Nybegynder
22. januar 2008 - 10:48 #5
hvilken type vedhæftning er det, og hvor stor er den, og kører I nogen form for filter på jeres udgående post?
Kan han videresende den til en anden inden for jeres domæne?

Martin
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2008 - 10:49 #6
Hmm problemet gik i sig selv :S
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2009 - 15:20 #7
lukker