Avatar billede kentm Nybegynder
21. januar 2008 - 22:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Multiplayer Spil til hjemmeside, kan det købes ?

Hejsa.

Jeg går og tænker på at at lave noget online multiplayer spil. Ved det nok koster ret meget at få lavet det fra bunden, og det er ikke utænkeligt jeg vil gå den vej.

Men tænke om der ikke findes nogle sider er sælger sådan nogle spil man kan smide på en hjemmeside.

Evt spil som 4 på stibe, tegn og gæt, og lign spil.

Nogle der kender nogle sider ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. januar 2008 - 22:21 #1
Der findes nogle gange nogle på qxl - har tidligere set/købt en Cd med div. spil
Avatar billede kentm Nybegynder
21. januar 2008 - 22:35 #2
Spil hvor man lovligt at hoste dem på sin hjemmeside?

må hellere holde øje med qxl så ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. januar 2008 - 22:41 #3
Du køber rettigheden til at bruge de spil som du vil.. Sådan fremstod det i hvert fald dengang.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. januar 2008 - 00:12 #4
Der findes et hav af gratis online multiplayer spil..

En søgning giver følgende: http://www.google.com/search?q=free+online+multiplayer+games

Så er det bare med at spørgsmål lov til at hoste dem..
Avatar billede kentm Nybegynder
27. januar 2008 - 09:12 #5
Ingen der kender et firma eller en eller anden siden der sælger sådan noget.. intet på qxl (for tiden), og de 3,6 mill. søgninger i Google kan jeg ikke bruge til så meget..
Avatar billede kentm Nybegynder
22. maj 2008 - 13:35 #6
lukker