Avatar billede segato Nybegynder
21. januar 2008 - 09:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WebControl og events

Jeg har en WebControl med et GridView og en knap på. Jeg har de to kontroler som members af min klasse, new'er dem i OnInit og tilføjer dem i CreateChild controls. Mit problem er når jeg tilføjer en række via min knap sker der et postback, men gridview opdatere ikke med den nye række. Mit spørgsmål er - hvad er best practice når man laver en WebControl med andre kontroller på? Hvor initialisere i jeres kontroller og hvor tilføjer i dem. Bygge rogså selv gridview op med kolloner hvor bør dette ske?

På forhånd tak.

Thomas
Avatar billede ivan_flaendsdal Nybegynder
11. april 2008 - 14:58 #1
Prøv med GridView.DataBind()
Avatar billede segato Nybegynder
15. april 2008 - 08:39 #2
Problemet var man skulle implementere INamingContainer når man har childcontrols på.