Avatar billede tachoo Nybegynder
20. januar 2008 - 21:19 Der er 12 kommentarer

kan et sli gfx bruges på et crossfire bundkort?

jeg overvejer at købe et nyt bunkort og gå fra amd til intel igen, men jeg kan se at mange at bundkortne til intel understøtter ati's crossfire imens amd støtter for det meste nvidia's sli teknologi.

Derfor er det grafikkort som jeg har i dag også sli ready, men kan det bruges på et crossfire bundkort?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 21:23 #1
nej ikke efter hvad jeg lige kan huske
Avatar billede tachoo Nybegynder
20. januar 2008 - 21:27 #2
ok tak.

hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. januar 2008 - 21:32 #3
det kan det godt. Du kan ikke bruge 2 kort og køre SLI, men et enkelt kort kan du sagtens bruge på et bundkort med Intel chipsæt og crossfire understøttelse. Så moolmax tager fejl ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 21:34 #4
Jeg troede at når man spørger om SLI så har man intentioner om at bruge 2 kort, men hvis det kun er 1 kort, så ja, så tager jeg fejl
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 21:47 #5
Og hvis du kun har 1 kort, er det dumt at købe et SLI medmindre du har tænkt dig at bruge det...
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. januar 2008 - 21:49 #6
SLI = NForce chipsæt = ØV :(
Avatar billede tachoo Nybegynder
20. januar 2008 - 21:53 #7
Nej jeg har ikke tænkt mig at køre sli. det er kun fordi da jeg købte det havde det denne udvidelsesmulighed men jeg har aldrig fået købt et til og nu er jeg egentlig meget glad for at jeg aldrig har gjort det.

mange tak for hjælpen, men nu ved jeg ikke helt hvem der skal have point
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. januar 2008 - 21:57 #8
det er jo op til dig :)

Husk med nyt bundkort + CPU skal du måske også have ram og ny psu
Avatar billede tachoo Nybegynder
20. januar 2008 - 22:04 #9
ja det er jeg klar over, regner dog ikke med at jeg skal ud og have en ny psu, den er på 500W
Avatar billede tachoo Nybegynder
20. januar 2008 - 22:04 #10
hvor giver man point henne?
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. januar 2008 - 22:11 #11
du beder den/dem der skal have point om at ligge et svar. Så kan du markere navnet/navnene i en box  til venstre for boxen til indlæg og vælge accepter
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 22:12 #12
Enten mig eller drgonzo skal lægge et "svar" og så skal du godkende... 15 point er sku lige meget