Avatar billede sonny84 Nybegynder
20. januar 2008 - 12:43 Der er 7 kommentarer

Må man og kan man bruge nocd crack i vista

hej eksperter
det her er faktsik 2 spørgsmål i 1

det første spørgsmål er er det lovligt at bruge en nocd crack?

det andet er Hvordan F..... får man det til at virke i windows vista?

Det skal lige siges at jeg ejer de spil jeg vil bruge crack til.
Avatar billede popsy Novice
20. januar 2008 - 12:49 #1
Hvis du kan downloade den på spillets egen hjemmeside, vil den altid være lovlig.
Ellers må det fremgå af spillets betingelser om man må ændre på den måde det fungerer.
Avatar billede gurly Praktikant
20. januar 2008 - 13:01 #2
nocd crack er tit udviklet af hackere, og derfor indeholder de også meget tit trojanske heste eller anden virus
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 14:31 #3
det er ret let men du får ikke nogen herinde til at fortælle dig. man bliver smidt ud for det herfra.

på denne side er der ikke den restrektion
prøv at spørge på www.it-svar.dk
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 14:34 #4
satans til tastatur der ikke kan skrive hvad man tænker.

det er ret let men du får ikke nogen herinde til at fortælle dig hvordan. man bliver smidt ud for det herfra.

på denne side er der ikke den restrektion

prøv at spørge på www.it-svar.dk
Avatar billede beorndesign Nybegynder
20. januar 2008 - 15:08 #5
Prøv at tage et kig på piratgruppen.org - bl.a. på dette link:
http://www.piratgruppen.org/forum/forumdisplay.php?f=201
http://www.piratgruppen.org/wiki/index.php/Guide_listen#Image-filer - kig under image filer.

nocd Crack er lovlige. Det der er ulovligt, er at omgå en kopibeskyttelse og kopiere cd'en.

piratgruppen.org er en lovlig side, som tør tage hul på nogle af de emner, som andre ikke gør - de har bl.a. flere advokater i ryggen.

Good luck.
Avatar billede gammelhat Nybegynder
20. januar 2008 - 15:11 #6
nocd patches er måske ikke i sig ulovlige, men i det øjeblik du ændrer på hvordan noget givent software fungerer, så overskrider du også de betingelser du accepterede, da du installerede det
Avatar billede gammelhat Nybegynder
20. januar 2008 - 15:13 #7
Du må ivørigt også gerne bryde en kopibeskyttelse for at tage backup af et spil