Avatar billede anders_h Novice
20. januar 2008 - 12:00 Der er 2 kommentarer

Gratis asp.net hosting

Hej

Kender I nogle gode steder, hvor man kan få gratis asp.net hosting? Der skal gerne være understøttelse af MSSQL-database.

Mvh. Anders
Avatar billede a1a1 Novice
20. januar 2008 - 13:19 #1
vil du intet betale?, så er det nok svært du kan få noget for 10-20 kr. pr. måned (med mssql express, hvis du skal have en "rigtig" så koster det noget mere)
Avatar billede anders_h Novice
20. januar 2008 - 16:15 #2
Det er fint nok med mssql express.. Kender du nogle der koster 10-20 kr på måned? Jeg skal også have et rigtigt webhotel på sigt, jeg mangler bare et til at teste med først..