Avatar billede addicted Nybegynder
19. januar 2008 - 21:08 Der er 3 kommentarer

ændre farve i fieldset

hvordan ændrer jeg farven på fieldset, uden at miste de runde hjørner ? I øjeblikket ser det sådan ud

<fieldset style="width:530px;">
<legend><strong><u>overskrift</u></strong></legend>
</fieldset>

I øjjeblikket er farven sådan lidt fesen, men kunne godt tænke mig sort #000000

på forhånd tak :-)
Avatar billede olebole Juniormester
19. januar 2008 - 23:16 #1
<ole>

Hvis du vil have de rundede hjørner, kan du ikke ændre farven

/mvh
</bole>
Avatar billede addicted Nybegynder
20. januar 2008 - 23:15 #2
øv .... det er da nederen .... ikke lige det svar jeg håbede på, men synes nu også jeg har prøvet næsten alt :-)
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2008 - 00:12 #3
Accepter dit eget svar, så spørgsmålet lukkes. Så kan du bruge dine points på noget andet  ;o)