Avatar billede backy Nybegynder
19. januar 2008 - 19:19 Der er 8 kommentarer

Skærm opløsning går i grå

Hej, Idag for 30 min siden ændrede jeg min skærm opløsning på min stationære til 1280x1024 og så gik skærmen helt grå. Kan intet se, Men kan gøre alt som før. Men kan bare kun se gråt på min skærm. Kan nogen hjælpe mig, Kun seriøse bud TAK!
Avatar billede the_ziro Nybegynder
19. januar 2008 - 19:27 #1
Altså kan du godt se windows og det, men bare hvor det kun er gråt eller hvordan?

Prøv evt. at gå ned i opløsningen og ændre hvad end du har 32bit til 16bit eller omvendt...

Nicki
Avatar billede backy Nybegynder
19. januar 2008 - 19:29 #2
Kan kun se grå skærm. Ka gøre alt andet som før men kan ikke se noget på skærmen..
Avatar billede the_ziro Nybegynder
19. januar 2008 - 19:29 #3
Hvis ikke det virker, ska du måske prøve at geninstallere dine drivers til dit grafikkort...
Avatar billede the_ziro Nybegynder
19. januar 2008 - 19:30 #4
okay, har du prøvet at logge ind i fejlsikret tilstand?
Avatar billede backy Nybegynder
19. januar 2008 - 19:33 #5
Hvordan kan jeg logge ind i fejlsikret tilstand?.
Avatar billede dinirex Nybegynder
19. januar 2008 - 20:11 #6
Genstart maskinen og tryk F7 imens den booter op, så kommer der en menu frem hvor du kan vælge fejlsikret tilstand
Avatar billede dinirex Nybegynder
19. januar 2008 - 20:11 #7
Rettelse det er F8 du skal trykke på
Avatar billede sml Nybegynder
21. januar 2008 - 15:21 #8
Faktisk behøver du ikke nødvendigvis at starte i fejlsikret tilstand - prøv i VGA tilstand først. Dernæst sletter du driveren -> genstarter pc'en -> geninstallerer driveren