Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
19. januar 2008 - 14:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ingen trådløs forbindelse

Hej Experter.
Jeg sidder med en Thshiba sat a200-1ml. hvor der ikke kan omrettes trådløse forbindelse mere.
Forbindlesen forsvandt mens Norton var ved at blive opdateret på nettet. Når jeg tænder og slukker for den trådløse på pc, kommer der ingen reaktion på pcén!!!
Den kan heller ikke finde noget netværk, men den kan godt få internet forbindelse med et kabel!!

MVH BKK
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
19. januar 2008 - 14:41 #1
Den kører Vista-
Netkortet er inbygget, men der er samme problem med en usb!!
Avatar billede bja2 Nybegynder
19. januar 2008 - 15:11 #2
Hardu opdateret drivere. Hvad med firewire og antivirus?
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
19. januar 2008 - 15:23 #3
Jeg tror at det er noget i Win eller Norton der har deaktiveret trådløst!
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
18. december 2008 - 19:12 #4
intet brugbar svar