Avatar billede wenneberg Nybegynder
18. januar 2008 - 20:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HP printerfejl - hjælp

Jeg har en HP Officejet d155xi, en lidt ældre, men indtil nu pålidelig herre, som jeg er meget glad for.

Den er begyndt med at skrive "Scannersvigt. Sluk og tænd derefter igen" i displayet hver gang jeg tænder den (så det hjælper altså ikke bare at slukke og tænde den!!), og jeg har prøvet at søge efter fejlen på nettet, for at se hvad jeg kan gøre for at afhjælpe problemet, men uden det store held.

Vil høre om nogen ved noget om det?
Avatar billede justrace Novice
18. januar 2008 - 20:19 #1
Ku' være den er ved at være træt.
Avatar billede wenneberg Nybegynder
18. januar 2008 - 20:59 #2
ja ok :P men kan man ikke lave sådan noget? hvis jeg skal ud og have en ny lignende printer så koster den ca 3-5000 og hvis det kan laves for mindre så er det jo det værd, eller endnu bedre hvis man selv kan fixe det
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2008 - 21:07 #3
Hele molevitten bliver jo slidt, også printerhovedet, så jeg tvivler meget på,
at en reparation, kan betale sig, med de priser som printere er kommet ned på.
Se et eksempel:http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=544&ProductCategoryID=292
Avatar billede justrace Novice
18. januar 2008 - 21:26 #4
Du kan nok nøjes med det halve eller mindre.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 02:55 #5
Fik du besluttet dig?
Avatar billede wenneberg Nybegynder
23. januar 2008 - 10:39 #6
ja selv HP siger at det er bedre at skifte den ud, så det gør jeg, vil du komme med et "svar" så jeg kan give point? tak :)
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2008 - 10:47 #7
Til erstatning kunne den her måske være interessant: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2028756
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 13:10 #8
:)
Avatar billede wenneberg Nybegynder
23. januar 2008 - 20:03 #9
tror nu nok jeg skifter til canon, denne gang, de skulle være både billigere i blæk og bedre. efter hvad jeg har fundet frem til, men tak for hjælpen. :)