Avatar billede aspgo Nybegynder
18. januar 2008 - 14:23 Der er 3 kommentarer

side og billed med Microsoft.GradientWipe i asp.net

jeg har lavet en hjemmeside i asp.net med en masterpage hvor der er en menu og en banner, hvert link i menuen skal være tilknytte et bestemt billed, og når man går til en ny side skal billedet skifte med den her efekt:(http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/thumbnail2.htm).
jeg har lavet menuen med Linkbuttom med en onclick event for at skift sider f.eks Response.Redirect("Tilstandsvurdering.aspx?Emne=Tilstandsvurderingogeftersyn&Side=Eftersyn");

kan i hjælpe mig?
Avatar billede olebole Juniormester
18. januar 2008 - 21:58 #1
<ole>

"kan i hjælpe mig?" >> med hvad?

/mvh
</bole>
Avatar billede aspgo Nybegynder
19. januar 2008 - 15:02 #2
det er ikke lykkes mig at lave en menu der kan skifte side og have den efekt på banner billedet hver kan der skiftes side.

jeg vil gerne have hjælpe til at få lavet det her javescript om,  (http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/thumbnail2.htm)så den ikke bruger href tag til billed url. så jeg kan bruge href tagget til at skite side i asp.net.

håber det hjælp med at få står hvor jeg vil hen.
Avatar billede olebole Juniormester
19. januar 2008 - 17:01 #3
Det JavaScript, du har fundet, bygger på invalid kode ... både i markup koden og i selve scriptet. Derudover virker overblændingen kun i én browser (IE).

Find i stedet et af de mange overblændings scripts, der kan lave crossbrowser overblænding med opacity, -moz-opacity og alpha-filter - afhængig af browseren. Så vidt jeg husker, har roenving lavet et, du kan finde ved at søge lidt på Eksperten  ;o)