Avatar billede Crapss Novice
18. januar 2008 - 09:58 Der er 8 kommentarer

Java til vista

Hej!

Jeg har et problem med mit java. Hver gang jeg installerer det, laver det fejl når jeg bruger programmer som java understøtter. Jeg installerer det inde fra www.java.com, men er der noget andet specielt java man skal bruge til vista?
Avatar billede chr.kj Nybegynder
18. januar 2008 - 13:10 #1
Du downloaden denne version, ik? http://www.java.com/en/download/windows_ie.jsp?locale=en&host=www.java.com:80

Hvilken fejl får du?
Avatar billede Crapss Novice
18. januar 2008 - 13:51 #2
Den siger bare at det holdt op med at fungere, og at det skyldes en eller anden fejl, nu har jeg selvfølgelig uninstalled det :) Men der er ikke et andet der er bedre til vista eller??
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2008 - 15:12 #3
SUN Java 1.6 skal virke fint paa Vista.
Avatar billede Crapss Novice
18. januar 2008 - 16:08 #4
Udemærket, tusind tak!
Avatar billede Crapss Novice
18. januar 2008 - 16:12 #5
Ved du hvor jeg kan finde det? Jeg kan ikke finde en fil der præcis hedder SUN Java 1.6, har kigget inde på www.java.com og www.java.sun.com :) Ved ikke om det bare er mig der er dum, det er det nok :D
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2008 - 16:34 #6
De kalde den Java version 6.
Avatar billede chr.kj Nybegynder
19. januar 2008 - 15:58 #7
Hvis du følger det link jeg har smidt i min første kommentar kommer du direkte til DL af version 6.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. maj 2008 - 06:20 #8
crapss ?