Avatar billede malmskov Nybegynder
18. januar 2008 - 09:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

point til Terry

Vedr. visual basic - tidsudregning
Avatar billede snowball Novice
18. januar 2008 - 10:22 #1
Jeg går ud fra, at du vil uddele point for http://www.eksperten.dk/spm/815130 - eftersom spørgsmålet endnu ikke er afsluttet, hvorfor så ikke uddele point der?

Hvis det er fordi du vil uddele flere end de 100 point, så kan du blot hæve antallet af point i det første spørgsmål - http://www.expfaq.dk/flere_point_end_lovet#flere_point_end_lovet

Snowball / Admin
Avatar billede malmskov Nybegynder
18. januar 2008 - 10:33 #2
Tak Admin
Det var en funktion jeg ikke kendte - jeg så bare igår at en anden havde gjort det som mig og troede at det var måden
Kan jeg også slette et spørgsmål????
Avatar billede malmskov Nybegynder
18. januar 2008 - 10:36 #3
Admin - er det bare at indtaste points under linket: selv angive point fordelingen.
Kan ikke lige finde knap hvor jeg kan hæve antal af points
Avatar billede terry Ekspert
18. januar 2008 - 10:41 #4
And if you place an answer here and accept it you get these points back too :o)
Avatar billede snowball Novice
18. januar 2008 - 12:04 #5
Nej, du skal ud under punktet "Funktioner" i venstre side.

Mht. at lukke dette spørgsmål, så laver du blot selv et svar som du så accepterer.
Avatar billede malmskov Nybegynder
18. januar 2008 - 16:23 #6
^-