Avatar billede be_nice Juniormester
17. januar 2008 - 21:01 Der er 1 løsning

HTTP 403 - forbudt

Hej,
Jeg får nu meldingen "HTTP 403 - forbudt / Webstedet afviste at vise denne webside - mest sandsynlige årsager: dette websted kræver at du logger på" når jeg klikker på link i de mails der sendes ud fra www.eksperten.dk - men hvis jeg åbner IE 7.0 og går den vej ind på eksperten, så er der ingen problemer.

Fejlen er opstået i forbindelse med at jeg har erstattet min "gamle" ZyAir G-1000/ZyWall2 trådløs+firewall, og erstattet denne med en ZyAir G-2000 trådlås med indbygget firewall.

Mon nogen kan give et hint til hvad der kan være galt?

/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
17. januar 2008 - 21:31 #1
Tja, måske har jeg selv fundet "fejlen"
Efter sletning af cookies og nyt login med anmodning om "husk oplysninger" så ser det ud til at det virker igen.
/Be_Nice