Avatar billede cfj Nybegynder
14. juni 2001 - 14:12 Der er 1 kommentar

indbakke fil i Outlook?

Min Outlook siger noget med at destinationen på indbakkefilen er ændret, når jeg starer den op. Hvorddan kan det ske? Jeg har da ikke ændret noget?

Hvor ligger indbakken (indbakkefilen?) normalt?
Hvad hedder filen?
Hvor/hvordan ændrer/indstiller jeg hvor indbakken er placeret inde i Outlook?
Hvorddan kan det være dette opstår? visus?

eller kort sagt:

hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 15:13 #1
Søg efter filer af type *.pst
Hvis dine outlook filer ligger lokalt, søger du bare på harddisken, men hvis de ligger på en intranet mail server, skal du naturligvis også søge der...
Når du har fundet den - kan du importere den fra Outlook.
Filer > Importer/eksporter