Avatar billede pingo-carden Nybegynder
16. januar 2008 - 20:45 Der er 6 kommentarer

sekundær skærm virker ikke

hej. jeg har et PC - til USB stik der ikke virker når jeg logger ind på min computer.

når jeg starter min computer op slukker skærmen på min bærbare computer og billedet (windows logoet osv) vises perfekt på min sekundære skærm, men når jeg skal til at logge ind skriver den "intet signal" på min sekundære skærm og skærmbilledet kommer frem på min bærbare computer igen.

jeg har været inde i "egenskaber for skærm"  trykket på skærm 2 og markeret "udvid windows-skrivebordet til denne skærm" men hvis jeg trykker anvend eller OK går den bare tilbage til den gamle indstilling igen..

jeg har lige købt nyt kabel, dette var heller ikke problemet.

hvad skal jeg gøre?

mvh. Carsten
Avatar billede vanlose_by_night Nybegynder
16. januar 2008 - 21:25 #1
du skriver det er et PC til USB stik ????
hvilket operativsystem ??
17. januar 2008 - 08:29 #2
... ja - lyder lidt vrøvlet... prøv lige igen ...
Avatar billede pingo-carden Nybegynder
24. januar 2008 - 20:45 #3
ups TV til.. S-video og lyd...

kører windows XP
Avatar billede pingo-carden Nybegynder
24. januar 2008 - 20:50 #4
ps. det virker når jeg gendanner systemet (ikke genopretter) men så virker det kun indtil jeg lavet en ekstra login bruger på min computer, så går den eksterne skærm ud igen.
Avatar billede pingo-carden Nybegynder
25. januar 2008 - 15:58 #5
ups forkert igen.. mener jeg har genoprettet systemet og så virker det indtil jeg opretter en anden bruger på PCen.. :-s

har også prøvet at trykker [FN] + F4 som skulle starte den sekundære skærm.. dette virker heller ikke
Avatar billede pingo-carden Nybegynder
31. januar 2008 - 21:08 #6
har løst problemet nu