Avatar billede eroz Nybegynder
16. januar 2008 - 17:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ændring af størrelse på mange billeder af gangen

Hej Jeg har en masse billeder eller rettere sagt jeg har omkring 2000 billeder jeg gerne vil ændre i størrelsen, er der et freeware program der kan gøre det ? alså ændre mange på en gang?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2008 - 17:35 #1
Avatar billede thov Forsker
17. januar 2008 - 03:02 #2
Hvorfor ikke bare 'Image resizer' (Højre kolonne, næsten i bunden) http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Så behøver du bare at markere billederne, højreklikke og vælge 'resize' - that's all :-)
Avatar billede eroz Nybegynder
07. februar 2008 - 13:47 #3
Problemmet er bare at det desværre ikke virke i vista, men hvis der er nogle der kender til et program der kan køre i vista ville det være rigtigt fedt.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2008 - 15:03 #4
Det lyder underligt.
Hvis du klikker på "What is IrfanView" på denne side: http://www.irfanview.com/

Så står der allerøverst:
"IrfanView is a very fast, small, compact and innovative FREEWARE (for non-commercial use) graphic viewer for Windows 9x/ME/NT/2000/XP/2003/Vista."