Avatar billede ebech Nybegynder
14. juni 2001 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af ressource

Vi kører en Domino 4.6 hvor vi anvender ressource reserveringssystemet til bookning af mødelokaler.

Jeg kunne godt tænke mig at oprette en ny ressource (mødeforplejning) som brugerne kunne reservere samtidig med at de booker mødelokale.

Men kan det overhoved lade sig gøre at oprette en ressource med ubegrænset kapacitet.
D.v.s. det skal være muligt for flere brugere at reservere denne ressource til samme tidspunkt.
Avatar billede benne2k Nybegynder
14. juni 2001 - 13:59 #1
Kommer der ikke konflikter i ressourcen?
Avatar billede ebech Nybegynder
14. juni 2001 - 17:36 #2
Ressourcen vil være f.eks. \"Kaffe & Rundstykker\",
hvilket der ikke er nogen begrænsninger på.
Flere brugere skal have lov til at reservere denne ydelse samtidig.  Bookes der et lokale fra 8-16 og samtidig reserveres ressoursen \"Kaffe..\", så forhindrer jeg jo andre i at bruge denne ressource hele dagen.
Avatar billede nha Nybegynder
22. juni 2001 - 14:50 #3
Kan du ikke sætte Kaffe og undstykker ind som en valgfri ressource, så reserverer den ikke hele dagen.

//Niels
Avatar billede ebech Nybegynder
27. juni 2001 - 10:26 #4
Venligst uddyb hvordan
NB: Jeg er Lotus nybegynder !
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
05. juli 2001 - 11:33 #5
Kunne du ikke oprette \"Kaffe og rundstykker\" (K&R)ressourcen på hvert enkelt mødelokale. Altså Res1: Mødelokale1, Res2: Mødelokale2, Res3: K&R i M1, Res4: K&R i M2, Res5: Frokost i M1..... du kan så reservere K&R, forkost til mødelokalet samtidig. Denne er jo unik da den bindes sammen med mødelokalet