Avatar billede cyrus2k Nybegynder
14. juni 2001 - 13:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bip lyde, når jeg afspiller mp3!!!

Når jeg afspiller mp3 sange eller fra en komprimeret film, får jeg hele tiden nogle klik og bip lyde... Nå der afspilles wav eller wma, er der intet !
Kan det være min MP3 Codec ? Nogle gode forslag ??
Avatar billede egede Nybegynder
14. juni 2001 - 13:52 #1
Et forslag er ikke at oprette det samme spm. to gange :)
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
14. juni 2001 - 13:59 #2
Ja hovsa, men der gik vist kage i den.... Adm kan vel fjerne den forkerte... ??
Avatar billede blood Nybegynder
14. juni 2001 - 14:05 #3
cyrus2k >> Det har de skam ikke tid til!

Lav et svar og tag dine points igen
Avatar billede egede Nybegynder
14. juni 2001 - 14:06 #4
Tror ikke det er besværet værd, skriv et svar i den ene med linket til den anden, og skriv også lige at det var en fejl, så går det nok :)
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
14. juni 2001 - 14:15 #5
Ok... Jeg fik fjernet den ene.... Her er lidt mere information :

Det er ligegyldigt om jeg afspiller i Winamp, Mediaplayer osv. Bare det er en mp3 fil, får jeg nogle irreterende klik/bip lyde.

Min PC : Tbird 700, 256 Mb ram, 20GB HD... Det burde ikke være det..?
Avatar billede egede Nybegynder
14. juni 2001 - 14:17 #6
Nej, virker alle andre audioformater/lydfiler normalt?
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
14. juni 2001 - 14:29 #7
asf.mov.wav.mid.wma.mpg. Virker fint, har ikke andre lige ved hånden.... MP3 og film der er mp4 komprimerede giver klik lyde...
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. juni 2001 - 14:40 #8
Er det et sharewareprogram du benytter?
Nogle sharewareprogrammer virker næsten helt, det ved du måske helt.
Så lægger de sådan nogle biblyde ind i en af funktionerne, har jeg erfaret.
Avatar billede dj_dark Nybegynder
06. juli 2001 - 18:58 #9
Jeg har samme prob. meen kan heller ikke finde ud af det
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
20. juli 2001 - 12:08 #10
lukker nu da der vist ikke er nogle der kan svare...
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
20. juli 2001 - 12:08 #11
HEj