Avatar billede tommysteg Nybegynder
16. januar 2008 - 12:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vis reference på kæde

Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at have en celle som viser navnet på en kæde i regnearket. Jeg har forsøgt mig med CELLE() funktionen, men denne giver mig kun navnet på destinationen for det åbne regneark og ikke destinationen for kæden. Hvorledes kan man få det?
Avatar billede jkrons Professor
16. januar 2008 - 13:14 #1
Læg denne kode i et almindeligt modul:

Function VisKaede(ck)
    VisKaede = Mid(ck.Formula, 2, Len(ck.Formula))
End Function

Så bruger du den som alle andre funktioner. Ha<r du fx en kæde i celle A1, kan du finde kædens sti- og filnavn med =VisKaede(A1).
Avatar billede tommysteg Nybegynder
16. januar 2008 - 13:24 #2
Stærkt lige hvad jeg skulle bruge!

Giv svar hvis du vil have dine point - det kan jeg se andre skriver, men hvorledes overføres de så?
Avatar billede jkrons Professor
16. januar 2008 - 14:10 #3
Her er et svar. Når du accepterer svaret, får jeg pointene.