Avatar billede anders_lun Nybegynder
16. januar 2008 - 09:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Asp mail?

hejsa, jeg står og mangler en mail i asp, hvor man skal kunne tilmelde sig mit nyhedsbrev...
Det eneste man skal kunne er at skrive sit navn og sin mail.. Og så trykke på send.. Hvor efter jeg får en mail om at fx. erik hansen med sin mail erik@hansen.dk har tilmeldt sig...

Er dette muligt at lave?
Og hvis ja? kan det laves i en fil altså uden en html og .asp fil?
Avatar billede jonhauge Nybegynder
16. januar 2008 - 09:40 #1
Vi har en løsning der kan bruges right out of the box

Jon Hauge
http://relationhouse.com
Avatar billede anders_lun Nybegynder
16. januar 2008 - 10:27 #2
Ok kan du poste den herinde?
Avatar billede jonhauge Nybegynder
16. januar 2008 - 10:39 #3
det er en hostet løsning

der er pt ikke noget admin på men jeg kan sætte det op for dig som du ønsker.

Der kommer admin senere

Du kan bruge det gratis pt.
Avatar billede anders_lun Nybegynder
16. januar 2008 - 10:48 #4
JEg ønsker blot en almindig tilmeldingsform, altså skriv email, og vælg om man vil tilmeldes eller afmeldeles.. Intet med database... Heraf får jeg så en email, om at jon@hansen.dk gerne vil tilmelde eller afmelde alt efter hvad han har valgt på mit site...
Avatar billede anders_lun Nybegynder
16. januar 2008 - 11:42 #5
Ved ikke om det har noget at sige.. men min side ligger hos scannet?

faldt over dettet http://www.scannet.dk/Support/Mailform.asp om det kan hjælpe ved jeg ikke?
Avatar billede jonhauge Nybegynder
16. januar 2008 - 12:29 #6
smid lige en mail
Avatar billede anders_lun Nybegynder
16. januar 2008 - 14:49 #7
Nu har jeg fået det til at virke.

Men der er en fejl.. Når main bliver sendt står der:
NAVN - Anders
AFMELD - Afmeld
TILMELD - Tilmeld
EMAIL - Anders@jjads.dk
Det er jo forkert, der skulle stå valg: og så enten Afmeld eller tilmeld alt efter hver der er blevet valgt..
Her er min form boks:

<form action="http://scripts.scannet.dk/form2mail.asp" method="post">    <input type="hidden" name="recipient" value="anders@dorchdanola-netbutik.dk" /> <input type="hidden" name="subject" value="Bestilling" /> <input type="hidden" name="redirect" value="http://www.webshoppen.dk/TakkeSiden.htm" /> <input type="hidden" name="return_link_url" value="http://www.webshoppen.dk/TakkeSiden.htm" /> Bestilling<br />Tilmeld:<input type="radio" name="Tilmeld" value="Tilmeld" /> <br />Afmeld: <input type="radio" name="Afmeld" value="Afmeld" /> <br />Navn: <input size="18" name="Navn" /> <br />Din email: <input size="18" name="Email" /> <br /><input type="submit" value="Send" /></form>

Kan i se fejlen?
Avatar billede goose Nybegynder
16. januar 2008 - 15:56 #8
Dine radiobokse skal nok have samme navn, f.eks.

<input type="radio" name="valg" value="Tilmeld" />
<input type="radio" name="valg" value="Afmeld" />

- ellers kan man jo både tilmelde og framelde sig samtidigt.

/Goose
Avatar billede anders_lun Nybegynder
28. august 2008 - 10:11 #9
lukker