Avatar billede niab Nybegynder
14. juni 2001 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Download af clipart billeder

Hvor findes et godt site til download af clipartbilleder til brug i PowerPoint.
Avatar billede theartist Nybegynder
14. juni 2001 - 13:17 #1
www.clipart.dk kan vel altid bruges
Avatar billede theartist Nybegynder
14. juni 2001 - 13:18 #2
eller .com versionen af samme
Avatar billede jonaskn Nybegynder
14. juni 2001 - 13:24 #3
ALLE(næsten) billed filer kan bruges i PowerPoint!!

prøv på www.lazzo.dk > billedsøgning
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. juni 2001 - 14:15 #4
se www.cnet.com søg clipart og se hvad der kommer af adresser etc.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
14. juni 2001 - 14:26 #5
Hvis du bruger Office 2000, er der en knap der hedder onlineudklip i clipartgallery, den har direkte forbindelse til Microsofts hjemmeside, hvor du kan finde en masse cliparts. Hvis du bruge en af de tidligere udgaver af Office, kan jeg ikke huske om der findes en knap der. Men som joanskn sagde, så kan seneste alle billedefiler bruges i powerpoint.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
14. juni 2001 - 14:29 #6
Hvis du ikke har den omtalt knap, er adressen til gallery\'et har. http://dgl.microsoft.com/mgo1en/eula.asp

jeg er dog ikke klar over om det virker sammen med en tidligere Office-udgave, men prøv dig frem.