Avatar billede mokof Novice
15. januar 2008 - 16:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med installation

Min søn har lige købt en samsung mobil. Da han prøvede at installere softwaren til telefonen, gik der et eller andet galt så installationen blev afbrudt. Da han efterfølgende prøvede igen, nægtede den og sagde at der var nogle filer i forvejen. Men vi kan ikke finde nogle og der er heller ikke noget at afinstallere. Hvis vi tar en log, kan I så se og fjerne evt. filer så han kan prøve forfra?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. januar 2008 - 16:37 #1
Er det på en PC han har prøvet at installere et program?

Hvis ja, så prøv med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede mokof Novice
15. januar 2008 - 16:48 #2
Det er på pc'en. Men der er vel ikke noget at gendanne, når installationen blev afbrudt?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. januar 2008 - 17:12 #3
Citat fra dit spørgsmål:
"Da han efterfølgende prøvede igen, nægtede den og sagde at der var nogle filer i forvejen."

De skulle være væk efter en gendannelse, men prøv nu bare, det tar ganske få minutter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2008 - 20:46 #4
Hvordan gik det?
Avatar billede mokof Novice
29. januar 2008 - 11:38 #5
Vi kunne ikke. Af en eller anden grund var systemgendannelse slået fra.
Avatar billede mokof Novice
26. maj 2011 - 15:26 #6
Gammelt spørgsmål.