Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2008 - 13:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside som produkt til opgave om slagteriuddandelsen

Hej.
Jeg skal lave en hjemme side til min opgave om slagteri.
Nogen der kunne give mig et par ideer til hvordan dette kan laves?.. Jeg vil ikke have noget færdig design, men nogle små fif til hvad man kunne lave måske:).
Avatar billede ladyhawke Novice
15. januar 2008 - 15:51 #1
hvis du skal lave et site om uddannelsen, så er sådan noget som Beskrivelse af indhold, varighed, uddannelsessteder og jobmuligheder ret væsentligt
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2008 - 16:13 #2
Det er præsis det indhold jeg har med:).. Har os lidt om et stort slagteri kæde..
Men tænkte os mere på designet:)
Avatar billede ladyhawke Novice
15. januar 2008 - 17:49 #3
jeg er ikke den store design-haj, men jeg har da et par forslag: sørg for at designet er overskueligt, så det er behageligt at læse... det er jo ligesom ideen at man skal få information fra siden...
Af samme grund bør du udvælge en farvepalette og holde dig til den, så det ikke bliver alt for "farveladet"
Avatar billede cypherbeast Nybegynder
23. januar 2008 - 11:44 #4
Måske kan du bruge det her måske ikke. Men et flash banner med en sej slagter hvor der står fakts på synes jeg altid fanger mig.

Altså noget lige "Uddannelsen varer 3 år!", "Startløn på 25.000/mdr!", hvis du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 22:56 #5
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 22:57 #6
Det virker af en eller anden grund ikke med www. foran.
skibber.freehostia.com
Avatar billede moddi100 Seniormester
27. januar 2008 - 20:07 #7
Husk at ændre skriftfarven så den ikke er sort ligesom "vinduet" (FF)

Blev lige interesseret, hvordan har du fået lavet det "bølgende" hvide område?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2008 - 12:29 #8
f..