Avatar billede ibob Nybegynder
14. juni 2001 - 12:48 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp mig med en vurdering

Kan i ikke prøve at kigge på www.free-sxx.com og give mig jeres ærlige mening tilbage :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juni 2001 - 13:06 #1
Sider med pornografisk indhold er ikke velset herinde.
Avatar billede rezire Nybegynder
14. juni 2001 - 13:16 #2
intreserer mig ikke for porno
Men det er det bedste design jeg har set på sådan en side indtil videre.
Avatar billede yaief Nybegynder
14. juni 2001 - 13:26 #3
hmm - *undrer mig lige* - hvorfor er sider med pornografisk indhold ikke velset herinde??
Om nogen så må nørder da netop være dem der glor på webporno... så længe det ikke bare er et på´skud for gratis reklame...
Avatar billede yaief Nybegynder
14. juni 2001 - 13:30 #4
Med hensyn til designet...

Altså - det ser lidt underligt ud med først en MEGET stor (og tom) top og så et stort banner. Indholdet kommer langt nede og der er et underligt misforhold størrelsesmæssigt.
Designmæssigt er siden ikke det mest nyskabende. Ikke som de fleste andre pornosider, men pænere end de fleste \"links-sider\".

Men det er vel indholdet der tæller. Det gider jeg ikke lige vurdere, men hvis indholdet er godt er jeg sikker på du kan få mange besøgende. Og designet er helt klart pænt nok til det, men tag lige at få skåret lidt ned på top-delen =)

8@13 - pæn menu. Men hvordan gør du hvis du pludselig har 85 gallerier :-D

Mvh
YaiEf
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juni 2001 - 13:30 #5
Well... måske er jeg ikke nørdet nok så...

Men hvorom alting er, så synes jeg ikke det er fedt at få klasket pornografisk materiale op i ansigtet. Desuden har Eksperten mange \"mindreårige\" brugere. Dem er man nødt til at tage hensyn til (ikke mindst deres forældre).

NanoQ
Avatar billede yaief Nybegynder
14. juni 2001 - 13:46 #6
ok - rigtig nok. Der burde være skrevet en advarsel.
Men at man har lov til at vurderet pornografiske arbejder er der vist ingen tvivl om. Hvis der er et problem kan man jo altid melde sagen til Pornofrit Miljø :-D
Og så er det vel heller ikke værre... det er jo trods alt også i den bedste sendetid, at der sendes bare bryster på TvDanmark. Og i hvor mange år har alskens blade og videoer ikke ligget frit på tankstationer? Og Blockbuster er da vist heller ikke super blufærdig. Altså - man kan sgu blive \"udsat\" for porno overalt - så eksperten er måske ikke lige det der får bærret til at flyde over :-D
Avatar billede ptvedt Nybegynder
14. juni 2001 - 19:52 #7
det var no en flott pornoside. designet er langt bedre en de fleste pornosider jeg har sett, ikke noe stor kuk i toppbanner eller noe sånt. Liker de små ikonene du har i menyen.

Selv om jeg er en \"blåfarge fan\" så passer fargene godt.  8@13
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 22:28 #8
NanoQ hvor står det egnlig henne?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 22:40 #9
Et enkel desigen uden alt det hulumhej. plus at der ikke i første  omgang farer en masse popup winduer op, men der kunne godt måske være lidt mere colloridt på siderne, alstå farvemæssigt, eller baggrundmæssigt. Jo også er der lige skærmopsætningen en mellemvare, hvorfor ikke 800x600. Karakter 8 @ 13
Avatar billede ibob Nybegynder
15. juni 2001 - 09:16 #10
Jeg takker mange gange for jeres vurdering.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juni 2001 - 09:27 #11
kharder, det står ingen steder. Jeg skriver heller ikke det er en regel. Jeg skriver bare, at det ikke er velset, da der skal være plads til alle på Eksperten.

Dette gælder alle sider der kan virke moralsk anstødelige. Herunder pornografiske, nynazistiske, racistiske sider mv.

NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2001 - 15:59 #12
Oki :-)NanoQ