Avatar billede madox_madox Nybegynder
15. januar 2008 - 10:00 Der er 3 kommentarer

Hvad er en Lan-to-Lan router?

Jeg sidder og læser en bog om windows server 2003. I denne står der at en lan-to-lan router koster ca. 3000 USD. Så er det så jeg undrer mig over hvad en lan-to-lan router er, og hvad en sådan kan, som fx en billig router som man typisk køber til ens adsl forbindelse ikke kan.
Avatar billede leif Seniormester
15. januar 2008 - 10:05 #1
LAN -> LAN kunne vel betegnes som noget VPN tunnel mellem 2 LANs
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
15. januar 2008 - 10:06 #2
http://www.telindusproducts.com/telindus/products/accessrouters/1021router.php
Tror det er nogenlunde svaret på dit spg.

#
The Telindus 1021 Router is a LAN to LAN Router with built-in 4-port Ethernet switch and an optional ISDN backup facility.

Fully supported by the TDRE (Telindus Dynamic Routing Engine), the unit can add additional functionality to a user's network, such as IP Quality of Service, IP Virtual Private Networks (VPN) and support for VLANs.
#
Avatar billede madox_madox Nybegynder
15. januar 2008 - 10:56 #3
Så en lan-to-lan er bare en router med indbygget VPN server, eller?