Avatar billede phil04 Nybegynder
14. januar 2008 - 19:34 Der er 4 kommentarer

Internet/Netværk's Problemer?

Hej?

Jeg har en HP DV6000, som desuden kører helt fint..

jeg har bare dette lille problem med den at når ude med den her computer, og skal på netværket med kabeltilslutning (LAN) kan man ikke tilslutte til internettet.. engang imellem hvis man er heldig kan det lade sig gører at tilslutte sig til lokalt netværk, men ingen internet..

Den har kørt XP, og kører nu vista, og stadig samme problem?

Så håbede der var nogen der havde haft samme problem eller lige ved hvordan den skal fixes..?

/Philip
Avatar billede nismo Nybegynder
16. januar 2008 - 13:47 #1
Prøv og kig i status på netkortet og se om DHCP er sat til Ja, det var det på min dv9500, og der gik nemlig kage i det.
Avatar billede phil04 Nybegynder
16. januar 2008 - 22:25 #2
Den står på Ja ?
Avatar billede nismo Nybegynder
17. januar 2008 - 13:49 #3
Avatar billede nismo Nybegynder
19. januar 2008 - 17:42 #4
Virkede det?