Avatar billede jrostved Nybegynder
14. januar 2008 - 18:25 Der er 6 kommentarer

Chat system

Hejsa Eksperter

Jeg skal bruge et chatsystem der bliver brugt som et 1on1 system hvor der sidder en supportgruppe og kan chatte med brugerne.
Jeg kender ikke nogle systemer selv og ville høre om der var en af jer der kender til et godt og helst gratis system jeg kan bruge.
Det må gerne være så udbygget og med så mange muligheder som overhovedet muligt!

/JR
Avatar billede styrken Nybegynder
14. januar 2008 - 20:35 #1
hvorfor bruger i ikke bare irc? der kan i alt :-)

www.mirc.com
www.quakenet.com
Avatar billede jrostved Nybegynder
15. januar 2008 - 08:22 #2
Det er meningen en kunde skal bruge det til online chatsupport med deres kunder og derfor skal det helst være webbaseret og ikke kræve et specielt program :-)
Andre bud?
Avatar billede jrostved Nybegynder
15. januar 2008 - 10:01 #3
Noget i stil med http://www.websitealive.com/.. Bare helst gratis :)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
16. januar 2008 - 13:33 #4
www.databassen.dk:8090/bfcl
plone chat via web.
Avatar billede mulemule Nybegynder
18. januar 2008 - 08:36 #5
Prøv denne søgning efter free.live.chat
http://www.google.com/search?hl=en&rlz=1G1GGLQ_DADK256&q=free.live.chat&btnG=Search

Der er også det her:
http://www.craftysyntax.com/

Jeg tror dog de fleste hostede gratis ting enten er tidsbegrænsede, eller mangler vigtig funktionalitet.
Avatar billede firmalive Nybegynder
16. juni 2014 - 10:24 #6
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin