Avatar billede idaholst Nybegynder
14. januar 2008 - 14:31 Der er 2 kommentarer

Manglende netkortsdriver til RIS

Hej.

Har købt en stribe bærbare, Zepto 3215w, som skal installeres via RIS. Jeg er dog stødt ind i det problem, at jeg mangler en netkortsdriver til det Broadcom netlink-kort der sidder i maskinerne. Jeg har forsøgt at læggen en række af drivere ind i imaget ($OEM$\$1\drivers\net), men det fungerer stadig ikke. Kan det være at netkortet/driverne bare ikke virker sammen med RIS???
Avatar billede lassebm Nybegynder
14. januar 2008 - 14:44 #1
Har du prøvet med broadcoms egne drivere ?
Avatar billede idaholst Nybegynder
14. januar 2008 - 15:31 #2
Ja, det er dem der er benyttet, jeg har endvidere forsøgt at modificere lidt på .inf-filen.